fredag 11 januari 2013

..............

Dags för en uppdatering med lite bilder och info.

Nytt år och ny möjligheter! 
Så känns det just nu trots en grav nyårs ångest dagarna efter nyår då allt man sett fram emot var över och bortblåst. Men ledig fick man iaf vara ett par dagar och kanske var det de som gjort mig så peppad på allt nu. Och något hoppas jag minsann att man får ut av all denna energi och vilja. 
Många planer har blivit kläckta dom senaste dagarna som jag och närstående bollar med fram och åter. 
Vad det blir får jag återkomma  om då bollen är satt i rullning.

En sak är iaf säker just nu och jag hoppas det blir som vi tänkt oss. Port royal ska ta in en lärling och utöka då vi får allt mer att göra. Mer om detta kan du läsa om på www.portroyaltattoo.blogspot.com

Bilder då..









Inte mycket mer att säga här men ta en titt på www.portroyaltattoo.blogspot.com  då vi har mycket nytt på gång.

På återseende.
/Anders

Inga kommentarer: