måndag 23 april 2012

Bitterballe..

.. Är just vad jag fick avnjuta i Amsterdam under helgen. Dom var knottriga, frasiga och helt full av slem.
För att inte framstå helt fel så ska jag berätta att det är något slags friterat köttslem. Godare än vad det låter. Aja, som ni förstår så var vi i Amsterdam nu i helgen och innan dess har det vart fullt upp.
Långa dagar med mycket jobb. Jag ligger efter med ritandet av skisser men hoppas folk kan vänta ett tag till. Dom kommer att komma, jag lovar!

Under nästa vecka kommer studion att hålla stängt för renovering av vårt tatueringsrum.. Man kanske hinner fira valborg också men renoveringen är prio ett just nu. Jag brukar ha en tendens att vara en aning optimistisk med planering och upplägg av renoveringar. Denna gång ska det fan klaffa och vara klart till fredag v.18 så man slipper jobba på helgen!
Ahh, det får bli som det vill sig!


Litte Bilder har jag iaf tagit sen min sista post. Det är nog bilder från 2 veckor tillbaka ungefär så jag laddar helt enkelt bara upp allt i mappen så får dom lägga sig bäst fan dom vill här på bloggen.





Det var svårt att få någon bra bild på den här men bläddra fort mellan bilderna så får  du en 3D-upplevelse. 











En bunt med småmotiv. Ska fyllas på längre fram med grejer du hittar i en handväska. 




Fortsättning på Sonny's arm. Ska bli spännande att fortsätta med något ont på den armen framöver!


Ja, det var allt.
Nej..

Jo!

Nej, glömde nämna att jag köpt mig något så rockigt som traditionella träskor från Holland. Så arkitektoniskt fulländade och oväntat sköna skot var det länge sen jag ägde. Och, så fort jag har nött bort färgen på dom kan jag bara lägga på ett nytt fräscht lager. Många idéer kring motiv snurrar i huvudet just nu men jag lovar att uppdatera med en bild här när dom är klar.

Ha det bra och ät bitterballe!
/Anders


Inga kommentarer: