tisdag 3 april 2012

Hmm, börjar bli svårt att komma på rubriker...

Aja, det får duga ändå.
Nu var det ett tag sen man skrev.. Tråkigt! Men nu kommer iaf en liten update.
Det rullar på som vanligt i studion, mycket jobb och lite fika:(
Idag fyllde jag upp sista tiden i Maj och det känns både bra och dåligt. Jag gillade som det var vid starten av Port royal.. En eller två veckors väntetid är perfekt, kunderna behöver inte vänta och jag vet att jag har jobb. Men å andra sidan så är det jävligt kul att veta att folk uppskattar ens arbete och vill komma till oss.


Tröjorna fick vi förra veckan och dom vart riktigt bra. Jag beställde i sista stund ett gäng hoodies 
som tog slut på en sekund. T-shirts finns det dock gott om så det är bara att svänga förbi 
studion och köpa er en fin tröja att ha när ni grillar kött i sommar!

Edit* Glömde säga att vi kommer beställa fler hoodies när minst 10 pers sagt till att dom vill köpa en eller fler. Vi beställer alltså i efterhand. Priset på dom är 400:- 




Några tatueringar har det också blivit sen sist jag skrev här. Dom flesta jag lägger upp här är från 
Fredag 30/3 då jag fick en avbokning från Finlands Petter som inte tog sig över kvarkah
då det fick istället bli en drop-in dag. 
Som många vet så erbjöd jag 50% rabatt om jag fick välja motiv. Många nappade men förstod nog inte vad det kunde innebära. Jag står fast vid mitt erbjudande och ger 50% men då ska det verkligen vara häpnadsväckande motiv!
Det funkade iaf bra med drop-in även fast det var kort varsel så det är möjligt att vi gör det igen och gör bort alla småjobb som folk nu måste boka tid för.

Här kommer då lite bilder för den intresserade.



Vilken pärla! Må den bringa dig oändlig högar av guld, Alexander!


Ursäkta den dåliga bilden, den ser väldigt mörk ut.


Det var nog allt för denna gång. 
I'll be back!

/Anders

Inga kommentarer: