tisdag 26 juni 2012

Sommar, sommar, sommar..

Visst är det så! Sommaren är här och tiden går för fort. Midsommar avklarat och härnäst har vi Getaway i Gävle att se fram emot.
Midsommar firade jag ute på Storänget i en kompis stuga.. Eller snarare ett hus skulle jag vilja säga.
En mycket trevlig helg med god mat, bra sällskap och bad i en varm badtunna.
Fick äntligen besöka tattarviken också som jag hört så mycket prat om. En riktig sommaridyll var det som låg någonstans i havet. Vet ej vad området heter så jag nöjer mig med den beskrivningen.
Verkligen en plats som är värd att besöka en sommarkväll om vädret tillåter. Bastu och ett dass ute på en ö med kvällsol.


Och så lite bilder i sedvanlig ordning.

En dykarhjälm på Adam var det förra veckan. Riktigt nöjd med färgerna på denna!


Frans tog igenom en tatuering utan att grina för en gångs skull;) En hyllning till hans dotter.

Tack för denna gång.
Ha det bra och smörj era tatueringar.

Inga kommentarer: